کد خبر: ۸۶۵۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

تصاویر| از پورشه تا سیمرغ؛ در نمایشگاه قطر چه گذشت؟

نمایشگاه خودروی قطر ۲۰۲۳ با حضور شرکت‌های مختلف در ماه اکتبر برگزار شد. اکنون نگاهی گذرا به این نمایشگاه خواهیم داشت.
تصاویر| از پورشه تا سیمرغ؛ در نمایشگاه قطر چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

نمایشگاه خودرو قطر ۲۰۲۳ روز پنجم اکتبر فعالیت خود را آغاز کرد و تا روز چهاردهم اکتبر دایر است. برند‌های مختلف اروپایی، آسیایی و آمریکایی در این نمایشگاه حضور دارند و جدیدترین محصولات خود را به معرض نمایش عموم گذاشته‌اند. گزارش تصویری این نمایشگاه در اینستاگرام دیجیاتو به اطلاع شما رسیده است و اکنون نگاهی گذرا به این نمایشگاه در قالب تصاویر خواهیم داشت.

خودرو‌های الکتریکی بی‌ام‌و برای مشتریان قطری

غرفه بی‌ام‌و در نمایشگاه خودرو قطر ۲۰۲۳، محصولات الکتریکی این برند را به نمایش گذاشته است. بی‌ام‌و i۵ و بی‌ام‌و iX دو محصول شاخص و پاک این شرکت در قطر هستند. البته سایر خودرو‌های بی‌ام‌و نیز در غرفه این شرکت حضور دارند. با توجه به درآمد بالای ساکنین قطر، بی‌ام‌و علاقه دارد خودرو‌های الکتریکی‌اش را به آن‌ها عرضه کند.

حضور گسترده نیسان و تویوتا در نمایشگاه خودرو قطر ۲۰۲۳
برند‌های ژاپنی از گذشته‌های دور تا به امروز در کشور‌های عربی محبوب بوده‌اند. خودرو‌های ژاپنی همچون نیسان پاترول، تویوتا لندکروزر، تویوتا پرادو و تویوتا هایلوکس در بازار کشور‌های حاشیه خلیج فارس بسیار محبوب هستند.

تویوتا با تمرکز بر شاسی‌بلند‌ها و پیکاپ‌هایش در این نمایشگاه حاضر شده است. تویوتا لندکروزر و تویوتا هایلوکس دو خودروی پرطرفدار این برند هستند که در نمایشگاه قطر حضور دارند. نسخه رونمایی‌شده از تویوتا هایلوکس به کیت GR نیز مجهز بوده و تغییرات ظاهری متعددی را نسبت به نسخه ساده هایلوکس تجربه کرده است.

در سوی دیگر، نیسان با تنوع بیشتری در قطر حضور دارد. نیسان پاترول نیسمو محصول سرشناس غرفه نیسان است؛ بااین‌حال خودرو‌های دیگری همچون نیسان Z جدید توجهات قطری‌ها را به خود جلب کرده‌اند. برند لوکس نیسان یعنی اینفینیتی نیز در نمایشگاه قطر حضور دارد.

خودروسازان کره‌ای برخلاف ژاپنی‌ها، رویه متفاوتی را برای حضور در نمایشگاه خودرو قطر ۲۰۲۳ انتخاب کرده‌اند. کیا با انبوهی از خودرو‌های الکتریکی در این رویداد حضور دارد تا آینده صنعت خودرو را نشان قطری‌ها دهد. کیا EV۵ و کیا EV۹ دو محصول جدید خودروساز کره‌ای برای مشتریان خاورمیانه‌ای است.

در مقایسه با سایر نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو، نمایشگاه خودرو قطر ۲۰۲۳ سوپراسپرت‌های کمتری را در خود جای داده است. برند‌های پورشه و مک‌لارن حضور گسترده‌ای در این نمایشگاه دارند. لامبورگینی نیز غرفه‌ای را در این نمایشگاه دایر کرده است. درنهایت، سوپراسپرت افغانستانی سیمرغ نیز توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین